tisdag 9 juni 2015

Tävlingen är avslutad

Den vanns av Annica Kuznik i Norge! Grattis till dig!

Jag hade satt ett mål på 300 delningar, men det var för mycket. Minskade ner till 150, men det var segt att få upp delningarna. Vid dragning var delningarna uppe i 95 stycken i alla fall och det är ju faktiskt jättebra! För att vara första gången med en tävling för mig ute på nätet med en ny websida är jag väldigt nöjd med resultatet. Nu får jag ladda med tips och idéer för att få fler delningar och beställningar framöver.

Nationaldagserbjudandet genererade inte mindre än 6 beställningar och 2 på ingång. Det är jag också nöjd med, jag sprider mitt budskap om kuddar sakta men säkert! Det blev en studentkudde, min första. Foto kommer på den när den nått sin mottagare.

Jag, eller dottern då, hade beställt visitkort, jättefina, egendesignade. MEN när de kom syntes inte texten alls lika tydligt som på datorskärmen. Företaget som tillverkat visitkorten var mycket tillmötesgående och erbjöd kostnadsfritt byte. Underbart, så gillas! Så snart kan jag börja sprida Rustik Romantiks budskap!

Nu tar jag lite semester i Hindås hos min andra dotter!

//Mona, Rustik Romantik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar